torstai 6. toukokuuta 2021

NOPEIN VOITTAA!

Okei, myönnetään myönnetään, olihan toi edellisen postauksen kilpailu aika mission impossible! Kuvat on otettu niin kaukaa, huonossa valossa ja vähän tärähtäneitä, että en olisi itsekään löytänyt sieltä kaksoiskappaleita. Tuplakirjoista meinaan kuitenkin päästä eroon ja haluan antaa ne jollekin teistä ihanille, jotka mun blogia seuraatte aktiivisesti 💗💛

Säännöt ovat nämä: seuraavista kuvista paljastuu ratkaisu (hahahaaaa, ihan kuin tässä olisi kyse jostain maailmanluokan suurimmasta arvoituksesta) ja se, joka kommenttiboksiin ilmoittaa ensin, kumman kirjan haluaa itselleen, saa sen. "Toiseksi tullut" saa sitten sen toisen. Minä maksan postikulut. 

Ensimmäinen, se helpompi on Joel Dickerin "Totuus Harry Quebertin tapauksesta"


 

Toinen, kieltämättä ihan tolkuttoman vaikea on sympaattinen ruokakirja "Luonnollisesti"




Nopein siis voitaa tällä kertaa! Kumman haluat?

2 kommenttia:

  1. Mä olin ihan harhateillä; olin ihan varma että tuplat on jotain itsestään selviä dekkareita. Tuijotin maanisesti Remeksiä ja kumppaneita. Toiseksi arvelin keittokirjaa, mut niitä on paljon vaikeampi hahmottaa.

    mä luulen (!!) et Harry on jo meillä, joten Luonnollisesti 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea Marikalle! Laita mulle sun osoite WhatsAppissa, kun siellä kerran ollaan, niin lähetän kirjan sulle ensi viikolla!

      Ja hehe, huvittavintahan tässä koko hommassa on, että vaikka mulla on kaksi noita Harryjä, en ole vielä lukenut sitä!

      Poista

Kiva kun kävit :) Kiitos kun jätät kommenttisi!